I´m a live

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att bloggen har dött ut av olika själ. Ingen tillgång till internet hemma, full fart på jobbet och mkt tid med vännerna.
Tant Elsie som jag bor hos ligger på sjukhus p.g.a blodförgiftning, Sara har flyttat till stan, jobbet rullar på och jag trivs. Tänk tänk om man skulle lyckas få jobb här sen i vår. Det vore lycka de.
I kväll ska jag till Tesa och hjälpa henne att fixa håret, jag va även hos Tesa igår åt lussebullar och drack julmust. Fin fint det! Helgen närmar sig med stora steg och som vanligt är det fullbkat även då. Jobb på Idol på fredag, fest på lördag och umgås med Madde från borås som kommer på besök.
Måste jobba vidare nu...jag har 300 jobbansökningar att gå igenom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback