Idol turnen drar igång nu

Livet i Stockholm är hektiskt. Träffa vänner och fullt ös på jobbet. Imon åker vi ut på Looser-turnén med idol till Gävle efter fredags finalen i Sthlm. Mycke fix inför det, allt som ska packas med, boka personal, utbilda, program, manus, bokningar av bilar hotell...ja you name it. Dock har jag läget under full kontroll fast jag samtidigt har 3 andra projekt i luften. Installation av Vip rum på Göta källare, Dreamhack och ett annat projekt.
Jag trivs verkligen med det jag gör nu, men vill jag bo i Stockholm!? Jo visst kan jag tänka mig det för nu bor ju hela tjejligan här och en massa andra vänner. Jag får helt enkelt se sen när jag är klar med skolan.

I helgen va de fest och så hade jag me Tesa & Sara på idol på fredags finalen. Madde va på besök från Borås sen va jag på en tv-spels nörd fest i lördags. Mycket trevligt! Blev utgång på söder på "Underbara bar" där kakan kände en kille i baren som blandade de godaste drinkarna till oss, sen slöt brommapojkarna upp och kvällen va toppen. Dock mindre lyckat när jag skulle åka hem med tunnelbanan. Slutade med att jag tog en taxi vid 03.30 hem.

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

när kommer idolerna till Malmö? (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback