Malmö & idol jobb

Nu befinner jag mig på resande fot i 2 veckor framåt. Just nu är jag i Malmö för att rigga inför idol som ska sändas från Malmö arena i kväll. I natt åker vi vidare till Halmstad för att jobba med idol-turnén (de som åkt ur programmet) på Halmstads skolmässa, sen åker vi tillbaka till Malmö igen. Efter det bär det av till Gbg och kommer att stanna där i en vecka och så blir det en tur till Trollhättan. Mycket jobb med idol nu och det blir alldeles för lite sömn och mycket jobb. Nu har jag jobbat 3 veckor i rad utan att ha nåt ledigt. Kommer att jobba 2 veckor till utan en enda dags ledighet. Kommer att komma tillbaka till Borås och skolan som ett kolli. Det funkar bra att jobba mycket när man vet att ledighet väntar längre fram. Kommer att vara ledig hela tre veckor vid jul och bara vara hemma med familjen och vänner och njuta.
Har planerat in en tur till Gotland över nyår. Det ska bli kul att komma över till ön och träffa alla. Nu är det dags att checka ut från hotellet och starta jobb dagen. Det kommer bli en lång dag med jobb till 3 i natt.

Heja ERIK!!! Han är helt klart min favorit i idol! Vem är din?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback