Malmö idol turné

Nu har jag lämnat Malmö och precis anlänt till Göteborg. Vi stannade i kungsbacka på vägen hit på Freeport för lite shopping, dock lämnade jag Freeport utan en enda krona spenderad. Bra för min student kassa. Nu väntar mys på hotellet, bubbel bad, film och hårfärgning. Ska bli skönt att vara ledig, för det va flera veckor sen jag hade en ledig dag från jobbet (praktiken).

Eftersom bilder säger mer än tusen ord bjuder jag på några från helgen.


Kakan sjunger loss i Dustins monter (den montern vi har hand om)


Ett fullsatt Malmö arena inför fredagsfinalen i idol


Mariette uppträder i Halmstads arena dagen efter hon åkt ur Idol under Idols roadshow


Efter hårt jobb är det dags att festa loss i Malmö. På bild Claes (en av de ansvarig för Idol) som får en fin drink av tjejerna i vårt team,


Middag på Moosehead som slutar med shots. I bild Sandra (hitta.se), Rickard (Idol bloggare) Erica, Rabi & Daniel


Rabi försöker slicka i sig sin shot.


Gänget samlat på Moosehead. Sen bar det av på nattklubbar.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback