Svimmade på tunnelbanan

Idag hände det något otäckt. Åkte tunnelbana och den va knökfull. Började känna mig yr, fick en sitt plats i rättan tid vid medborgarplatsen. Lyckades få i mig några klyftor av min clementin sen va allt svart. Svimmade och va vaknade inte till förrän jag hörde Hötorget ropas i högtalarna. Då va jag helt genom svett och jag såg inget alls.  Jag skulle hoppat av vid t-centralen och bytt till blå linje. Mådde skit och kunde inte kläcka ur mig ett enda ord för att be om hjälp. Vid Fridhemsplan va jag så pass klar och synen tillbaka att jag kunde ta mig ut och sätta mig på perongen. En snäll dam hjälpte mig och hämtade vatten åt mig. Trotts detta tog jag mig till jobbet och har nu jobbat hela dagen. Troligtvis berodde detta på att jag fick blodtrycksfall och min panik känsla av att de va så knökat med folk. Nu mår jag bra men känner mig väldigt trött och jag borde söka upp en läkare för att kolla upp detta närmare. Vill aldrig uppleva det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback