Fan fan fan...

...dagen började så bra. Redivisningen av montern gick perfekt. Kom iväg hemåt Småland mycket tidigare än beräknat och allt va toppen. Stannade i Jkpg och åt lunch med bror + Lisa och maten tog lite längre tid än väntat att få och vad hade hänt när jag kom ut, jo såklart satt det en p-bot pp rutan *suck* de är ju inte den första iår om man säger så. Kan ju dock glädja mig åt att den "bara" va på 300. Va 10 min sen...om jag ändå hade haft lite mer mnt i min pluska då hade de inte hänt, lättare sagt så här i efterhand.
Som tur va vände allt i bilen då vi satt och trallade till gammal skön 80-tals musik och väl framme i Järnforsen va allt kanon. Av njöt en god middag med familjen och de va extra kul att båda mina bröder också va med. Vi år en god kött bit drack gott vin, jag gjorde desert. Det blev hallon & kiwi med vi choklad på och ett gott sicilienskt desert vin. Imon bär det av till Vimmerby och Hultsfred på kvällen och på söndag anländer ajg till Sthlm.

Ha en skön helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback