Fest fin & kläd fix

Fest fin inför utgången i lördags. Är lite dålig på att lägga upp bilder nu eftersom min data jämr står kvar på jobbet. Nu ska jag strax sluta jobba, har ägnat dagen åt att fixa kläder till en monter för sharp och att hitta rosa retro jogging overaller i denna tid är ingen enkel match. Det fick istället bli röda med marinblå ränder från Adidas. Ska strax ner på stan och köpa dem (har lagt undan dem nu). Nu ska jag bara kirra nästa utmaning med att fixa beatles kostymer inför ondagens beatles rock band fest. Det är ingen enkel match det heller eftersom jag måste ha 9 st utstyrslar i det temat. När jag är klar med detta ska jag ut till Tallkrogen och kolla på ett rum som jag kanske får hyra lite billigt hos en släkting. Hoppas hoppas jag kan bo där, jag vill ha lite ro nu känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback