Fin besök från Jkpg

Nu är de snart helg igen. Tiden springer på fortare än vad jag vill, eller klart jag vill ha helg och vara ledig. Denna helgen kommer att bjuda på något extra för Carro & Becca från Jkpg kommer på besök till Sthlm. Det ska bli riktigt skoj och jag är verkligen sugen på att pimpla lite vin nu!
Trivs bra på min praktikplats och allt flyter på bra, på två dagar har jag fått 90 mal i min inkorg och då kan ni ju tänka er att jag har en hel del att göra. Just nu håller jag mesta dels på att bokar resor för personer som ska till Dreamhack för ASUS. Så resor runt om i världen håller på att bokas och allt ska tajma och klaffa. Så det är som att lägga ett pussel. Imon är det dags för idol igen vilket betyder jobb hela kväll men pluset i kanten är ju att vi får se sändingen live och sen jobb i pausen och innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback