Fix i idolstudion, flytt & kärt besök

Sitter på kontoret, dricker peppermynta te och ser solen skina över vattnet som gnistrar utanför fönstret. Igår va jag på Söder hos Elin. Kollade fotboll, drack ett glas vitt och hade väldigt trevligt. När jag kom hem överraskades jag av Johanna som gjort pannacotta till mig. Sötisen. Jag älskar pannacotta. Bläddrade i en recept bok här omdagen och sa att jag ville skriva av receptet för att testa det, men Johanna hann före.
Idag ska jag flytta till Enskede. Eget rum och allt. Ska få låna en liten tv av Elin. Vill ju inte störa tant jag bor hos på kvällarna. Idag ska jag ut till Idol studion och fixa om dustins monter, lite små fixa bara. Flytta scénen och koppla om lite sladdar, fixa till ljussättningen. Måste även hinna förbi Söder och hämta lite Adidas kläder på brunogallerian för Sharps monter som de ska ha på fredag.

På lördag natt kommer Sara hem, då ska jag möta upp henne på centralen. Ska bli så kul att ses! Förresten så kommer jag att befinna mig i Jkpg sista helgen i nov, vore kul att träffa mina tjejer då, om jag får lite tid över från jobbet. Ska jobba med ett internationellt projekt för Asus under Dream hack. Som ni märker är det full fart i mitt liv, precis som vanligt och som jag älskar.

Ha en fin dag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback