fotboll, vin & fest me Jossi

Sthlms livet är toppen och ja jag skulle nog faktiskt vilja bosätta mig här. Idag har jag en hel dag med Jossan som jag bodde ihop med på Gotland. Vi har varit och kört ett friskis & svettis pass på medel nivå. Det kommer kännas i kroppen imon med tanke på att jag tränar allt för sällan. Efter träningen blev det räckmacka och ett glas skumpa. Nu ska vi fixa oss och ladda inför kvällen. Det blir middag med vin & fotboll. Sen ska vi in och göra stan.

Igår tillbringade jag hela dagen i tv4`s idol studio och fixade med montern och genomförandet. Det blev mycket lyckat och det va många barn som testade lips spelet som vi promota för dustinhome. Detta eventet kommer att vara under hela idol hösten. Vid 20 stängdes montern ner och vi kikade på inspelningen och det va spännande i sig.

Dags för lite smink & hår fix nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback