Full rulle

Här kommer en uppdatering från ett kyligt Sthlm. Har ägnat dagen åt projekt möte, utbildning hos microsoft för xbox och deras nyheter, fixat beatles kläder & peruker eventpersonalen till EA games festen imon.
Efter jobbet tog jag och Johanna en promenad på Söder och fikade på ett super mysigt fik på östgötagatan. Nu blir de soffan med lite te och tv tittande.
Imon ska jag till Elin och hälsa på, kolla fotbollen och äta lite gott. På torsdag flyttar jag till Enskede, det kommer bli kalas. Elise är en go och glad tant som det är full rulle på dansar, åker på kryssningar och går på musikaler. Det är min morfars sambos mamma, ja det kanske låter lite lustigt. Hon är i 80-års åldern och världens goaste. Kommer nog trivas bra där.

Dags för mys i soffan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback