Idol

Montern är riggad och klar och i kväll är det dags för den första idol veckofinalen. Igår va jag på plats i tv4:s idol studio hela dagan för att fixa inför kvällens event. Då ska vi svänga loss till Lips före inspelningen och i pauserna. Igår övade idolerna förfullt inför kvällens inspelning och jag fick träffa en del av dem. Tycker de låter bättre när de sjunger live än genom tv rutan. Det ska bli spännande att se hur det går i kväll både för idolerna och vårt event där. Vi har en monter för dustinhome där alla kan testa på att sjunga Lips (xbox spel) och gör man det får man en idol t-shirt.

Om jag är klar "i tid" i kväll ska jag ner på söder (antar jag) och dricka en öl eller två med Marléne och Elin.

Fick ett rejält bakslag igår...kan berätta om det sen för nu är tiden knapp. Jag måste hitta ett nytt boende ganska omgående, ingen som har något till övers?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback