Lite boende strul

Helgen har varit toppen, men dock alldeles förkort. Nu väntar en ny arbetsvecka med nya utmaningar. Det ska faktiskt bli kul. Har haft en mys kväll med Johanna i kväll och nu väntar sängen. Trött efter gårdagens bravader. Va ute i Haninge och hälsade på Jossan. Igår gjorde vi stan eller skulle gjort, det slutade med att vi åkte ut på fest i Nacka då vi inte orkade med de långa köerna på ute ställena. Måste nog hitta nytt boende här i Sthlm, inte det enklaste om man säger så när ekonomin är knapp. Men allt löser sig alltd, jag MÅSTE vara kvar här för jag har världens chans till att få ett bra jobb och den chansen kan jag inte sumpa. Typiskt att de börjar strula med boende när man trott att allt va löst och okey. Det funkar hur som helst jätte bra att bo med Johanna dock är det inte poppis av hennes hyresvärd. Så har ni en liten vrå att erbjuda mig här i stan får ni gärna höra av er!
Nu är det lägg dags!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback