Mitt nya liv

Jag trivs med livet i Sthlm. Idag är det jobb hela dagen. Vi ska testa att bygga upp montern som ska med på idol-turnén där Lips ska promotas. På fredag ska jag vara på plats på Kvarnholmen där Idols veckofinal 1 kommer att sändas live ifrån.
Idag ska jag ut och fika med Elin, Maria & Anna. Ska bli kul att ses. Fastnade lite på stan igår och köpte ett par nya jeans på Zara. De är så sköna, ett riktigt bra kap. Johanna kom hem sen och efter de tråkiga som hänt (en nära släkting som gick bort igår) ville jag överraska henne lite. Så jag lagade soppa och tände massa ljus. Vi körde sen lite skönhetskväll och lade på ansiktsmask och fixade naglarna. Så nu är vi fina donnor.

Nu måste jag hård köra hotell ska bokas, planering ska ske, monter ska testbyggas, personal ska införskaffas, projekt nummer 2 måste få sin grund...Fasiken va skoj de här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback