Mot hufudstaden

Ja om 2-3 timmar bär det av mot det nya livet i storstan. Jag & Johanna samåker upp i hennes bil. Skönt att slippa ta tåget. Innan dess ska jag av njuta en god middag med familjen. Vi ska äta rådjurssade, så gott. Det är det bästa med att komma hem, att få sådan mat man själv inte kan laga.
I natt agerade jag taxi. Va och hämtade min bror och vänner i Vetlanda, vilken tur att uteställena stänger vi 1.00 där, annars hade jag aldrig orkat.
Hade en mysig kväll hemma hos Yvette & Mats igår. Vi åt gott, kollade tv och det blev mycket snack och skratt. Har haft en hel vecka utan fest, när det inträffade senast minns jag inte så det va riktigt länge sedan. Nu ska jag fixa till mig, packa ner väskorna och bege mig till min bror och hans tjej för en fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback