Nån ville köpa alla kola huvuden...

Nyss hemkommen från skolan. Montern är klar och allt inför redosvisningen imon. Sen är det dags att tacka för Borås för denna gången!
Som vanligt är jag duktiga på att skjuta upp allt fix intill de sista. Idag ska jag städa lägenheten. Slänga all mat som inte kommer överleve när jag är borta och sålla ut bland min packning så jag kan stänga väskan. Idag hände de nåt kul...eller kul och kul. När jag va inne i kiosken vid södratorget så stod en tjej före mig till kassan. Hon sa: Jag vill köpa alla "kola huvuden/fido dido skallar" som ligger i skålen...Jag bara utbrast NEJ...de kan du ju inte göra! Hon gav med sig så jag fick köpa 5 st och hon fick 20. Tänk att de finns en människa till som är lika tokig i dessa kolar skallar som jag. För 2-3 år sedan fick jag en hel burk med 1 kg kolahuvuden av Sara, de va lycka det och den bästa julklappen!


Kommentarer
Postat av: gabriella

hahaha, du är underbar! =D... Tror aldrig att jag ätit sådant godis i mitt liv, dags och testa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback