Blogg stop

Ohh ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera här. Har inget att skylal på, jag skriver helt enkelt när lusten faller mig in. I helgen har det varit full rulle, studentfest i fredags och utgång på kåren. På lördagen fick jag lida, något jag helt och hållet får skylla mig själv för. Va en riktigt kul fest och det blev en hel del rosé och drinkar. Det jag dock hade glömt bort va att jag endast ätit lunch på fredagen och sen festat natten lång och sen somna jag gått. Vilket leder till att näst kommande dag inte blir som man tänkt sig. Spenderade hela dagen i soffan med film fast jag egentligen skulle haft mycket viktigare saker för mig. Men då får man tänka...de man inte gör idag får man göra en annan och precis så har denna söndagen blivit.
Hjälpt brorsan att flytta grejer till sin lägenhet här i Borås plus stor handlat. Städat en del och pluggat. Kvällen avslutades på bio och vi såg den nya Beck filmen. Den va helt okey, varken toppen eller botten.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på True blood. Snart plöjt igenom alla avsnitten...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback