Endast tre dagar kvar i Borås

Idag har jag varit ute på en lång och skön promenad i höst solen. Samlade energi för att fixa ihop min packning till Sthlm. Det var ingen lätt uppgigft och jag är fortfarande inte klar. Det jag har lyckats med nu är att sålla ut bland kläderna. Får fortsätta med det andra i kväll.
Imon är det monter byggnad i skolan hela dagen och vi ska måla och fixa med vår monter. Sen ska jag ut och köra med ett släp på min bil. Har lovat Malin att hjälpa henne att hämta en släpvagn så att hon kan börja packa ner sina saker där tills hennes föräldrar kommer på fredag. Hon har sagt upp sin lägenhet. Jag funderar också hur jag ska göra med min lya här i nu...har jag som sagt endast en kurs kvar då jag måste vara i Borås, sen består den sista delen av examensarbete och praktik.

Nu ska jag städa och sen blir de mys till idol och lite mer packande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback