färga-håret-projekt

Idag har jag gjort steg ett i förvandlingen till min nya hårfärg. Resten ska göras i morgon. Är jag dum som kanske tar tag i de på egen hand!? men jag tycker det är så kul att exprimentera. Madde hjälpte mig att ljusa ner det idag genom att göra slingor och imon ska färgen åka i...höstbrunt heter den och är i röd-brun ton. Resultatet får ni se här sen! Jag tänkte att jag har ju inte så mycket att förlora på att testa, blir de inte bra så kan jag lätt gå tillbaka till den mörkbruna nyansen.

I dag har jag varit trött. Va på club pank på x&y igår. Förfest med bara tjejer hemma hos Madde & mig sen dansade vi natten lång uppe på hyllan. Efterfest blev det också ända till 5 imorse. Nu känns det att man inte är 20 längre.
I kväll har fyra tjejer plus jag haft taco/Idol/film-kväll hos Madde. *mysigt* Med tanke av gårdagens bravader säger jag godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback