Flyttar till Sthlm en sväng

Nu gott folk är det klart!!! om 3½ vecka bosätter jag mig sthlm för att stanna ända fram till juletider. Jag fick min praktikplats som jag va på intervju för förra veckan. Det är på ett företag som heter one motion som arbetar med marknadsföring av olika slag. Jag har nämligen kommit fram till att det är det jag vill syssla med i framtiden så att få göra praktiken där är helt perfekt. Där kommer jag att lära mig mer om projektledning i marknadsförings sammanhang. Ska bli så spännande. Jag kanske även kommer att få en del spännande uppdrag...dom kan jah berätta mer om en annan gång.
Ska bo hos Johanna i Hägersten under min tid i storstan. Underbar tjej som kommer från mina hemtrakter.

Dags att se ett avsnitt av True Blood nu. Jag är helt fast i den serien.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback