Flyttfix

Tvätten snurrar runt förfullt i tvätt masiken och jag håller på för fullt att planera vad jag ska packa ner till min tid i Sthlm. Ska vara där ända fram till lucia...så det är ju ett tag. Mitt mål är att jag ska packa så effektivt som möjligt, vilket jag inte varit speciellt bra på tidigare. Måste sålla ut det viktgaste och godbitarna när det gäller kläder. Ska faktiskt lyckas få med mig en väska den här gången, om jag bortser från täcke och kudde. De sistnämnda får Johanna ta med sig i bilen när hon kör upp till Sthlm nästa måndag.
Denna veckan ska jag syssla med monterbygnation i skolan. Det ska bli kul att få änvända den kreativa sidan lite. På torsdag ska vi ha lite hejdå-middag med klassen + utgång och på fredag åker jag hem mot Smålands djupa skogar. Jag måste hem och lämna min bil där, känns inte som jag kommer ha särskilt stor användning för den nu när jag ska bo i Sthlm. Ska bli så spännande med praktiken. Dags att fortsätta med sollandet, tvättandet och städandet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback