Höst i Borås

Det har varit underbart höst väder i Borås idag. Jag har städat & fixat, tagit en lång promenad och bara tagit de lungt. Kollat klart på alla avsnitt av True Blood. Vad ska jag nu spendera min tid med när jag ska lägga mig när jag inte har fler avsnitt att se som "godnatt saga". Tror bestämt jag får gå och inhandla mig lite bra höst läsning.
Imon ska jag och Madde på bio och se "flickan som lekte med elden".
Jag MÅSTE plugga imon! Malin ska komma över så vi kan plugga tillsammans. Tenta på fredag och jag har knappt öppnat boken...ja som vanligt är jag ute i god tid. Denna tentan känns som att jag kan försöka förlita mig lite mer på logiskt tänkande och tidigare erfarenheter från ekonomi och marknadsföring. Inköp känns lite som en blandning av dessa ämnen. Jag ska såklart plugga på vissa teorier, beräkningar och benämningar som användas inom de...Hoppas det kommer gå vägen. Jag börjar bli rejält trött på att läsa nu och det ska bli så skönt att börja jobba och komma in i lite vettiga rutiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback