Intervju

Imon får jag svar från One motion om min LIA i höst. Kanske kommer jag flytta till Sthlm en sväng i höst eller bestämt bo där under hela hösten fram till lucia tider. Va på intervju hos dem igår och de lät riktigt spännande det jag skulle få syssla med där...om det nu blir så. Jag kan avslöja sen kanske om de blir så.
För säkerthets skull har jag bokat in en intervju med ett företag här i Borås imon som heter plus33 och också sysslar med marknadsföring. Ett företag som är relativt nytt och håller på att expandera. De skulle också vara en spännande utmaning att få vara där..men ni vet säkert vad jag skulle välja i första hand!?
Berättar mer om detta imon och hur det gått.

Har hjälpt lillebror att flytta idag, men han själv får inte flytta in i lyan förräns senare i veckan. Men det är lite mysigt att ha honom här också. Vi har kikat på The Hangover i kväll och ätit popcorn. De är mys de!

Sängdags för min del nu. Föreläsning tidigt imon *suck* Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback