Istid

Jag är så jefla frusen...värmen i huset funkar inte och i min lilla lya är det fullt av värmeljus. Men vad hjälper det på natten!? Mjukiskläder, duntäcke + extra täcke och inte hjälper det. Frost utanför fönstret och så här kallt inom hus ska det inte vara! Det är inte okey!!!
Slut på klagandet. I kväll kommer jag missa idol *suck*, nej jag klaga igen...Jag ska hjälpa Malin att flytta. Ska köra en släpvagn till henne och hjälpa henne att bära ner lite saker. Det kommer bli kul och jag förväntar mig en kopp te på det. Idol är ju faktiskt inte hela världen och går att kolla på tv4 play istället alternativt reprisen på söndag. Dock är jag så galet intresserad av vad Erik Grönwall framför idag. Han är helt klart min favorit hittils och antar att han kommer vara det hela tävlingen igenom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback