Plugg, träning, sticka, fotboll...

Dagen har spenderat vid datorn och i löpspåret. Har varit upp på Kyckegården för en löprunda i skogen. Mycke skönt för att rensa tankarna lite mellan allt pluggande. Avslutade träningen med styrkeövningar. Nu ska jag verkligen komma igång igen, hade velat köpa gymkort. Krucket med det är att man måste binda upp sig på ett år annars blir de svinigt dyrt. 700-800:- för ett 10 kort. Så mkt vill jag inte lägga för att gå på gymmet denna månaden när jag är kvar i Borås.
Inte fått så mycke pluggat idag som jag borde...men jag får göra ett nytt tappert försök imon. Att kurs literaturen är på engelska och läraren är usel på att lära ut gör inte det hela enklare. Jag gillar inte inköp...åhh.

I kväll har jag kollat på sverige-malta och idol, samtidigt som jag fortsatt med projektet att sticka halsduk. Det går framåt och har nu hunnit en si sådär 30-40 cm. Inte illa pinkat på 2 dagar. Resultatet får ni se en annan dag!

Nu kom Madde in med en hallo smootie till mig. Sötaste grannen min som tänker på mig! Jag va snäll och överraskde henne med pastasalld idag när hon kom från skolan. Sånt man uppskattar när man haft en lång dag i skolan.


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback