Pluggträsket

..är vad jag är fast i nu. Därför tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Småland till mor & far. Tänkte att jag skulle få lite mer ro till att göra det jag måste där. Har hitills lyckats ganska så bra. Har varit ganska så effektiv idag, men min uppgift till grupp arbetet kommer jag ingen vart med.
Jag är rent utsagt jefligt trött på denna kursen eftersom föreläsaren är värdelös på att lära ut och nu sitter man här med en amerikansk litteratur och fattar nada. Vill lära mig men förutsättningarna känns dåliga.

Igår hade jag en mysig kväll med familjen. Va trött efter insparken och min skallevärk som inte ville ge med sig. Åt god middag & kollade film med familjen. Jagva också hundvakt åt min brors hundvalp på 4 månader. En riktigt rolig vovve.

Ska passa på att åka och hälsa på min älskade mormor innan jag åker till Borås igen. Tänkte stanna hemma tills på ondag. På torsdag är det seminarie och då måste jag va klar med arbetet. *suck*

Nu är det bara några veckor kvar sen åker jag till Sthlm för att stanna ett tag. När jag tänker efter så har jag hunnit med så mycket sen jag lämnade Jönköping. Skaffat mig massa nya bra erfarenheter och nya vänner. Så kul! Det är bara att köra vidare...börjar fundera på vart i världen jag kommer hamna med tanke på vad jag flänger omkring.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback