Sthlm va toppen

...och nu är jag hemma i Borås trött efter en 5-dagars visit i huvudstaden. Kan berätta vad jag hittade på.

Torsdag: Studiebesök i Sickla köpkvarter + shopping, på kvällen tapas på söder med klassen och ett besök på Café opera.

Fredag: Besök på Formex mässan, lunch med Mia på stan, middag + vin hos Mia på kvällen tillsammans med Jossan & Natalie. Natalie min sköna tjej som jag jobbade med på Gotland.

Lördag: Chill med Anne plus att hon hade inflyttningsfest på kvällen och festligehterna slutade med ett besök på Rocks på söder.

Söndag: Bakis och trött efter allt farande och sociala intryck. En dag i soffan med Anne och så gjorde hon super goda frisco burgare till mig. Kvällen spenderades hemma hos Jossan med middag, vin & film-mys.

Måndag: Strosade runt på stan. Fikade med Mia och till sist en intervju på One Motion. (kanske ska göra min praktik där. får svar imon *nyfiken*)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback