Tenta imon

Ja imon är det dags för den "efterlängtade" tentan i Inköp. Det ska bli så skönt att få dne gjord. Disiplinen till att plugga inför den har det varit lite si och så med. Igår skulle jag kört en hel dag plugg, men det slutade med en utflykt med tjejerna till Lager 157. Sen när jag kom hem började skallen värka och inte ens några piller hjälpte. Har slut på migrän piller och hela kvällen blev helt kaotisk. Jag somnade redan efter idol. Då mår jag inte bra....jag som är natt människa och lägger mig helt runt 1 tiden på natten.
Idag har de gått lite bättre, men inte i kväll. Då kollade jag o Madde på Idol, färgade håret ännu en gång...oc nu siter jag här och har kommit på att det är dags att inte sängen.

Imon ska de hur som firas. Då ska jag o min nya kompis Emila dricka nån öl eller två och kolla idol. De är mys de.

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback