Uppsägning av lägenheten i Jönköping

Nu har jag fattat beslutet om att jag ska säga upp min fina lägenhet på Torpa i Jönköping. Tjejen som hyr den nu vill inte bo kvar där efter jul och jag känner att jag inte vill hålla på att meka med att hyra ut den i andrahand igen. Jag vet ju faktiskt inte ens om jag kommer flytta tillbaka, det är allt för mycket annat som spelar in. Tar examen i slutet av maj och nästa sommar ska spenderas på Gotland om inget annat dyker upp. Efter de hoppas jag på att hitta ett bra jobb alternativet att plugga ännu mer inom marknadsföring, ekonomi och projektledning eller kanske grafisk formgivning. Så jag vill helt enkelt vara flexibel när det gäller bosättning, skola och jobb framöver. Sen när det gäller Jönköping så vet jag faktiskt inte om jag skulle vilja bo i den lägenheten igen, flyttar jag tillbaka dit vill jag helt enkelt nörja om på nytt och då vill jag ha en helt annan lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback