Årets bästa söndag

Efter hårt jobbande i Göteborg under Idol lördagen, beslutade jag mig för att stanna i Borås på lördag kvällen. Spenderade min söndag i Borås och den visade sig att bli en av de dagar under 2010 som lätt kommer att hamna på topplistan för årets bästa dagar.
Strålande sol och 15 grade varmt bjöd Borås på. Vi satt på café Viskan i 4 timmar och åt grekisk sallad och drack rosé vin i solen. Jag träffade några gamla vänner & nya vänner. Vid 17 tiden hade vi grillfest på Joels innegård. Runt 25-30 personer anslöt och där satt vi på filtar i gräset, lyssnade på reggae, rökte vatten pipa, grillade och njöt av en av de första riktiga vårdagarna. Vilken tur jag hade att alla Swebus va fullbokade fram till 21. vid 23 tiden va jag hemma i Jönköping, trött och nöjd med den underbara helgen.






Borås "berömda" klädsträck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback