Idol 2010

Härliga påsken är snart över! Idag är jag trött, va ute och schejkade loss på Stadshotellet i Vetlanda igår och det blve sent. Nu ska de mysas med film och sen en god middag med familjen. Imon blir de Jönköping igen och nu väntas hårt jobbande.
Jag har tagit mig vatten  över huvudet och tackat ja till att jobba med Idol 2010 audition turnén runt om i Sverige. Vilket innebär att jag kommer jobba i 6 veckor utan att vara ledig en enda dag. Jag jobbar heltid mån-fre 8-16.30 på Elmia sen ska jag jobba med Idol hela helgerna + res tid. Jag kommer va död efter den här månaden. Men självklart har jag en tanke bakom varför jag ska göra det...det kommer nämligen innebära att jag kan ta lite semester i sommar, istället för att jobba hela tiden som jag brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback