Sådant som bara händer på film

Helgen har resulterat i snuvighet, extremt halsont och trötthet denna söndag. Anlände till Jkpg i natt, strax efter att HV anlände till Jönköping med SM-guldet med sig hem från Sthlm.
Har varit i Borås ons-fre och Malmö fre- lör natt. Malmö bjöd på strålande sol, trevliga och många sökande personer till Idol 2010.
Slutade jobba vid 18 igår och fick sitta och vänta in min buss i 4 timmar. Spenderade tiden med att äta en god middag på en restaurang i min ensamhet, strosade ner till Svävarterminalen, alldeles för tidigt 1½ timma innan bussen gick. Satt på en bänk och frös när solen gick ner över staden. Jag va allmänt bitter över den långa väntan. Men det ändrades snabbt då en kille i en taxi klev ur för att också vänta. Det visade sig att han sökte till Idol och kände igen mig. Dock åkte vi inte samma buss sen.
Vid terminalen hjälpte jag en kille med exremt mkt packning att bära den till bussen. Det visade sig vara en mkt trevlig östgöta kille som nyss anlänt hem efter en säsong i St:Anton. Som ni säkert förstår fick vi genast mkt att prata om...ja faktiskt hela resan hem till Jkpg. Dessutom vad han sjukt söt och trevlig och han gav sitt nummer till mig. Detta känns ju som nåt som bara händer på film. Ja att man träffar två super trevliga grabbar bara så där mitt på stationen & bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback