...


Hade ingen som helst fantasi i köket idag. Men va katten Felix pytt funkar fint dagar när man är lat liksom denna. Helt slut efter mitt arbetspass på H&M idag. Kul att va tillbaka, många goa tjejer som jobbar i butiken. Hoppas på mer tider snart. Att endast jobba extra kräver en hel del flexibilitet i vardagslivet = inget går att planera. Tur att jag bara har mig själv att ta hänsyn till. Hoppas på att jag snart får ett schema...iaf för en liten stund framöver, en veckas framförhållning vore guld.

Blev erbjuden ett annat litet jobb idag ett eventuppdrag under några dagar. Jag kan själv bestämma under en period av 6 dagar när jag ska utföra 2-3 dagars jobb. Funderar på att tacka ja. Kul med lite varierande uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback