Flera olika jobb

Sitter och beundrar sommaren som varit. Haft en helt fantastisk sommar även om jag hade önskat mig lite mer fest och lite mer festivalande. Ska se till att skapa ett kollage från sommaren på Gotland till er.
För er som är nyfikna dyker bilder från min nya lägenhet snart.

Idag har jag jobbat på DNA och fokuserat till 1000 på sälj säljs sälj. Jag lyckades bra med merförsäljningen. *Nöjd*. Haft lite kvalitettid med Caroline och kollat på fångarna på fortet. Nu ska jag varva ner denna dag med ett avsnitt av True Blood. Serien jag är helt jefla fast i...eller rättare sagt helt besatt av.

När det gäller jobb i veckan blir det lite variation.
Mån-tis: Dna
Ons: H&M
Tors: Canal + uppdrag
Fre: Canal + uppdrag

Hoppas på jobb till nästa vecka...min kalender är helt blank den veckan än sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback