Hem ljuva hem

Nu är allt inflyttat men dock ännu inte uppackat. Jag har den sura biten kvar att packa upp alla kläder och stryka det som behövs. Den delen tar jag i veckan. Annars är nästan alla prylar på plats. Givetsvis är det saker som måste inhandlas och skruvas upp i lyan. Saknar persinner så en rullgardin är en hög prio. Gardiner, matta, krukor & växter till köket, skomatta, badrumsmatta... men det blir ett senare projekt. Nu ska jag förska bo in mig lite i mina tvåa på Torpagatan.
Jag är nu helt slut av allt flyttbestyr...just nu känns det som jag aldrig vill flytta mer. Vågar inte ens räkna hur många gånger jag flyttat de senaste åren och livet i resväskan. Det ska bli så skönt med en fastpunkt, bo nära många av mina vänner och tacklas med nya utmaningar.
Imon ska jag jobba på Dna skor sen väntar jag med ett schema från H&M. Ska på anställnings intervju i slutet av augusti. Ett jobb som jag verkligen verkligen skulle vilja ha...vad det gäller är ännu en hemlis!

Guten nacht meine freunde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback