I´m alive

Haft fullt upp de senaste 3 veckorna varav bloggandet uteblivit.

V 28 - spenderades med familjen i sommar stugan i Pataholm. Utflykt till släkten i Timmernabben och en helt fantastisk helg på världens mysigaste festival Öland Roots.

V 29 - Ombord på MS Gotland

V 30 - Hade några fina dagar i Visby med finbesök från Sthlm. Lite fest, god mat ute, utflykt till Lickerhamn och Krusmyntagården. I fredags tog jag mitt pick och pack till Sthlm för att festaloss. Kollade pridetåget, festade lite vid pride, festade på söder och ännu mer fest på söder.

Nu är jag tillbaka i Visby och detta är min sista natt på ön. Har packat ihop alla mina grejer och lastat bilen. Imon går jag ombord på MS Gotland för en sista arbetsvecka. När den är klar tar jag pärlan över till Järnforsen och hälsar på familjen och packar om för till helgen v32 ska jag flytta till Jkpg.

Nu ska jag fixa det sista, äta lite kvällsmat. Vända om dygnet är inte lätt, men imon ska jag upp vid 5.30...tjooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback