Inredning i mitt nya hem

Bjuder på några bilder med inredningsdetaljer från mitt nya hem. Eftersom alla väggar är vita är det kul att kitscha till det med lite färg detaljer här och där. Vardagsrummet kommer att gå i retro stil, lika så köket. Sovrummet vill jag bara ha allt vitt i. De blågröna täckande gardinerna ska bytas ut så fort jag skaffat en rullgardin. det saknas som sagt mycket prylar i hemmet ännu för att det verkligen ska kännas som hemma, men det är något som får fyllas på efterhand.

Var på en auktion med Carro idag. Jag blev så förälskad i en orange Orrefors skål som gick iväg för ynka 200 kr. Jag & Carro var endast där och kikade för att se hur det går till. Vi är gröngölingar när det gäller auktioner, men nästa månad när det är dags igen ska vi dit och registrera oss så vi kan buda. Carros mamma budade hem en skit läcker rococostol...den va så lovley. Hoppas på fina auktionsfynd i sept att fylla ut mitt hem med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback