Prylar till hemmet

Har en låååååång lista över saker som behövs till den nya lyan. Sakta men säkert får den betas av. Måste bo in mig lite och känna efter. Sovrummet är det rum som är mest klart när det gäller inredning, dock önskar jag en matta och en rullgardin dit så jag kan ta bort de täckande blå/gröna gardinerna och sätta upp mina nya som har rosetter man knyter runt stången. De är så fina. I Vardagsrummet har jag en yta som jag inte vet vad jag ska hitta på med och lika så hallen. Köket är tomt när det gäller textilier och växter...gardiner, matta och krukor med växter skulle göra susen. Men som sagt jag får ta allt efterhand och känna efter hur jag vill ha den.

Tips mottages gärna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback