Det är sån jag är..

Oj vad sent det blev i kväll. Skulle "bara" kolla på en film att somna till, men jag ville se klart den. Har ju som sagt inga tider att passa nu när jag är sysslolös så de gör inget. Försöker hitta på saker här hemma i lilla byn så tiden ska gå lite fortare. Så idag har jag varit i Vimmerby och lämnat en bil på service, kikade lite i stan,färgat håret (sorry mamma som betalade mitt frisörbesök för att göra håret ljusare, men de blev inget bra), skottat hela gården, badatbubbel, kollat på OS och godnatt filmen jag nu såg va bröllopsfotografen.
Imon ska jag och hälsa på mor i Kosta och stanna några dagar. Vi ska i väg och simma på fredag, jag måste hålla igång nu. Sara kommer hem i helgen så vi snacka om att ge oss ut i skogen och åka längd.

Tänker mkt på en person.
Som min vän sa: nån som verkligen tycker om en...vill ses, tänker inte på att de går fort, njuter av nuet och skickar massa gulliga sms. Inte som en våg upp och ner.
Varför kan du inte va så jag vill att du ska vara när jag vill det, inte bara ibland det räcker inte för mig. Nu eller aldrig. Jag ger lätt upp och tänker inte vänta, vänta på att du ska bli redo. Det är inte min stil...mitt liv går vidare i en rasande takt för det är sån jag är...precis sån jag är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback