En spännande helg väntar

Nu nalkas de helg och imon ska jag till Kalmar och shoppa loss. Jag & mor ska ha en riktig mor & dotter-dag. De va alldeles förlänge sedan vi hittade på nåt bara hon och jag. Imon kväll ska jag på dejt, det ska bli spännande. Denna människa får mig verkligen att känna pirret i magen, trots att vi känner varandra sen lång tid tillbaka. Han fyller år i helgen så jag tänkte fixa en fin överraskning. Han har bokat biljetter på bio imon, men innan dess tänkte jag bjuda honom på en god middag på nån mysig restaurang.
Igår ringde Johanna min gamla barndomsvän och bjöd mig på en stor födelsedagsfest på lördag. Fler i hennes familj fyller år så de blir vänner i alal åldrar från olika håll och kanter som kommer. Tänkte fixa nån fin present till henne imon och för en gångs skull vet jag något som jag ska ge henne.
Nu är jag trött fick en lång massage avv mor i kväll och nu har vi kollat på film.

Ha en trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback