Helgen som va

Torsdag: Borås
Fredag: Kosta & Växjö
Lördag: Jönköping
Söndag: Växjö

Jag där har jag varit i helgen. Som ni förstår har jag vart en hel del. Hade sista redovisningen i Borås i fredags, sista kursen är nu avklarad. *lycka* Madde hade ställt till med tjejfest i torsdags dock tog jag förnuftet i fånga före viljan coh var endast med på förfest.
Åkte vidare till Kosta efterskolan i fredags och hade en fin middag med mor & hennes karl. Sen bar det av vidare till Växjö för en kväll med vin och trevligt sällskap. Va dock vaken alldeles för länge ända till 6 på lördags morgon och på eftermiddagen bar det av mot Jönköping. Min kära vän Bella hade stor födelsedags/maskerad fest ute i Norrahammars GS klubblokal. En mycke lyckad kväll. (Bilder kommer).
När jag idag piggnat till och ätit en god middag med Carro bar det av till Växjö igen, en kväll med film & mys och nu är jag åter hos mamma i Kosta.
Nu ska jag sova för tröttheten härskar över mig just nu!

Fin middag hos mamma  i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback