I´m back

Sorry för min dåliga uppdatering här på bloggen. vad har då hänt sen senast?

Ons: Mys i Växjö
Tors: Jobb, resa till Borås
Fre: Jobb med event på OnOff med att promota Lips, hockey på kvällen på Scandic med eventkollegorna
Lör: Eventjobb OnOff, tjejträff/fest i Jkpg
Sön: Träffadevänner i Jkpg, sen hem resa.

ja nu har jag varit iväg sen mitten av förra veckan jobb blandat med nöje. Haft det mkt trevligt dock va inte jobbet någon hit för att alla Boråsare höll sig inne pga snökaoset. Vilket jag måste säga att de gjorde rätt i. I lördags va de fest hemma hos Becca i Jkpg, vi ute och dansade loss på Karlssons natten lång. Denna vecka är det inte mkt inbokad, kikar efter jobb. Kanske gör jag ett ryck och drar till Sälen om de finns jobb där.


Härligt bemötande jag fick av Jkpg i lördags. Snöfyllt och inte en enda parkering till mig.


Eventet på OnOff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback