Kosta

Nu är jag hos min mor i Kosta några dagar. Tanken va att jag skulle börjat jobba med examensarbetet igår, dock går han som ska hanleda detta dragit iväg till nån semester i Afrika. Vet ärligt talat inte hur detta ska gå. Jag har lite smått panik över detta och jag är så grymt sugen på att hoppa av nu och börja jobba.
Blev erbjuden ett eventjobb igår...hade varit gott att tjäna lote extra cash. Det är en eventturné med spelet Lips i Borås, Malmö & Stockholm de kommande helgerna.
Imon har jag bokat tid hos frisören för att ändra min hårfärg...nu ska det bli ljusare och på torsdag åker jag till Köpenhamn för att gå på modemässan. Hela min klass ska åka dit...så det blir i princip sista kvällen med gänget nu eftersom vi inte kommer att ses mer än någon mer gång i skolan nu innan examen i maj.
Funderar på att baka lite nu...gör dumlemuffins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback