Nu börjar framtiden att ljusna...

Det har varit några tunga veckor nu, med en oklar framtid och med mkt tankar i övrigt. Efter regn kommer sol... I veckan åker jag till Sthlm, ska jobba med xbox på Onoff, sen ringde Elin idag och ville att jag skulle jobba på båt och viltmarksmässan hela nästa vecka. Klart att jag inte kan tacka nej till detta. Cashen behöver rullas in!
Fick ett erbjudande om boende i Jönnet nu i kväll...tänkte ta en titt på det på tors. Nu väntar jag bara på klart besked från Elmia om praktiken. Hoppas hoppas...så fall blir det att testa på livet i Jkpg en sväng till. Känner jag att jag trivs och hittar ett bra jobb där, kanske de kan bli en framtid där snart. Dock är jag ju väldigt äventyrlig av mig och har en hel del planer i mitt bagage som jag också vill...Den som lever får helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback