SÄLEN ABSTINENS!!!

Drömmer bort om det snöiga fjället...där är livet enkelt och alldeles för bra. Kontrasterna mellan en mysig upplevelse framför brasan till afterski och utgång på HC. Kan inte annat än längta tillbaka till Sälen. JJag måste bara åka dit snart och då menar jag snart...vem vill med?
Jag skulle vilja dra tillbaka tiden och leva det livet ännu en gång, det livet jag levde där för 2 vintrar sedan. Det var lycka var dag även om bilen var täckt med snö och låsen frusit, väckt mitt i natten av de som festat på HC och hade efterfest, fast nån druckit upp en juice, Frusitfast i HC kön, häng skorna i taket, byggt en snövall framför dörren så man inte kunde komma in...
Saknar afterskin på wärsan, bubbelbadandet vid gustavinfot, de underbara vårdagarna med sol i backen, gänget i bunkern och alla andra sköna människor som jobbade där då, vilandet i klippansoffan i"hångel hörnan" på lunchrasterna, dropens med pulkorna från de höga snövallarna, vattenpipa kvällarna hos grabbarna i 34an...
Helt underbara tider. Faktiskt den bästa i mitt liv! Men som alla vuxna säger var tid har sin charm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback