Söker jobb

Idag har jag satsa på att vara produktiv. Sökt jobb & lia-platser. Ringt runt som en stolle, mailat... Nu känns allt bättre. Känns som det finns hopp. Jag är som sagt sugen på Jkpg, men skulle ett topp jobb dyka upp i Sthlm så är jag inte blyg för att tacka nej.
Har varit hos frisören idag och slingat håret...nu ska mitt hår gå mot ljusare tider. Ett steg i rätt riktning nu, dock kan jag inte påstå att de ser särskillt snyggt ut, men är detta hårprojekt är klart då ska det va de...om inte blir som vanligt att gå tillbaka till det mörkbruna.
Imon drar jag till Köpenhamn för att gå på Internatinal faschion fair. Men jag är lite osäker på om jag ska åka just för att jag får åka 25 mil enkelresa till Helsingborg för att bli upplockad av bussen. Jag har nämligen tackat ja till ett eventjobb i malmö & Borås de kommande helgerna och kommer fara och flänga som en dåre. Och jag är rätt trött på allt farande nu. Åker jag inte till Köpenhamn ska jag och mamma ha en riktig mor & dotter dag med shopping i Kalmar eller Växjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback