Tillbaka till Jkpg!?

I morse va jag uppe i ottan för att se Sverige besegra Slovakien, men som visade sig bli en besvikelse. De va dock skönt att gå upp tidigt äta en god frukost...slutade med att jag somnade direkt efter matchen och vaknade inte förrän vid 12.00. I övrigt har jag haft en bra dag i Kosta hos min mor.
Imon ska vi åka till Växjö för att simma och relaxa. På lördag är jag bjuden på middag & melodifestival mingel hos Yvette och på söndag åker skidorna och då ska de bli en tur med Sara.

I går fick jag för övrigt ett förhoppningsvis glädjande samtal. Den ansvariga på Elmias produktions avdelning ringde och va väldigt intresserad av att jag skulle göra min praktik där under våren. Han skulle kolla ett eventuellt upplägg och om resurserna va möjliga och återkomma nästa vecka. Hoppas hoppas! Så brudar de kan bli Jkpg för mig en sväng igen! Kanske kommer jag stanna på heltid framöver...never know. Dock känner jag att jag inte är riktigt färdig med mina äventyr...det saknas faktiskt en backpacking resa i mitt register.

Time to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback