Året som va i punkter

Ett nytt år är kommet, men jag tänkte med att sammanfatta år 2009 i punktform
År 2009 har jag...


* Lyckats få högsta betyg på en tenta
* Bott på Gotland
* Jobbat på Kneippbyn
* Fått min externa hårddisk crashad, med alla bilder från förr
* Passat på att jobba i Sälen så fort jag fått tillfälle
* Lärt känna många bya underbara människor
* Bosatt mig i Sthlm under hösten
* Fått testa på rollen som projektledare inom event
* Jobbat med Idol
* Blivit kysst av en Idol
* Sagt upp lägenheten i Borås & Jönköping
* Jobbat/pluggat för mycket och nästan inte varit ledig något
* Varit på Swedenrock
* Fått virus på min rosa fina dell dator (funkar fortfarande inte)
* Umgåts för lite med de vänner som betyder mycket för mig
* Endast dejtat en kille under hela året
* Börjat fundera på framtiden, vart jag vill bo, vad jag vill göra
* träffat Hultsfreds-töserna mer än föregående år (kanske för jag varit i Sthlm)
* Varit på klassresa till Sthlm
* Testa många nya goda viner
* Shoppat alldeles förmycket
* Sett många filmer på bio

Så vad ska göras år 2010...Jo jag ska...
* Satsa mer på mina vänner
* Försöka vara mer ledig och jobba mindre
* Satsa på framtiden och karriären
* RESA mer
* Ta examen
* Hitta en fin lägenhet
* Träffa kärleken (kan alltid hoppas)
* Boka in en vecka i den svenska fjällen
* Rensa ur bland mina prylar för jag har sammlat på mig alldeles för mycket
* Flytta från Borås (31 jan)
* Ska fortsätta med att ta dagen som den kommer och göra det som känns rätt för tillfället
* Våga chansa
* Tjäna mer pengar (trött på csn)
* Kanske utbilda mig ytterligare

Tack 2009, välkommen 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback