Bättring på G

Jag är lite kass på att lägga upp bilder här med mina kära vänner...så därför kommer några här. Ska bli bättre på att lägga upp lite färska bilder...de är mitt mål iaf. Men de där med att blogga kommer många gånger åt sidan och speciellt att lägga upp roliga bilder från kul händelser. Tanken är mer att bloggen är som en dagbok och skriver för vänner som jag känner ska ha lite koll på mitt liv när jag lever i middel-of-nowhere, lite kläder och sånt dyker upp ibland bara för att jag tycker det är så kul med just kläder.


Innan vi skulle på middag på Vapiano i dec Sthlm. Jag, Marlene, Sara & Terese


Jag & Gaby på Gute i sommras


Gerda på fest i Borås


Gaby & Carro


Carro,Emelie, Eliza & Camilla på Bongo i våras


Glasskalas i Nyköping. Yvette & Marléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback