En intensiv dos av Jönköping

Hallå mina muschar & gojjor! (för er som inte har koll så är de slang på Jönköpings dialekt för killar & tjejer) Imon blir de Jönköping för hela slanten. En hel dag fylld med trevligheter. Mamma som bjudit med mig på hockey och så bjöda jag me Becca. Så imon ska vi heja på de blå i Kinnarps. Saknar verkligen Jönköping och livet där. På kvällen ska vi en en tjejkväll. De tycker jag om.
Nu ska jag in och skrämma min granne Madde för hon blev nästan lite skraj innan när jag härmade vampyrmonstrena i Blade 2. Mysiga ljud de gör...jag försökte imitera de...ska se om jag lyckas. Flummig kväll, men de är ju sånt man gör när man är trött.


Fina tjejerna Carro & Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback